۱۴۰۱ دی ۲۷, سه‌شنبه

از آسمان تهیدستان در ایران خون میبارد!


از آسمان تهیدستان در ایران خون میبارد!

 

آنچه که تلویزیون های صدای آمریکا بی بی سی منو تو و ایران اینترنشنال و یا سی ان ان نشان نمیدهند! یا روزنامه های گاردین و لموند و فیگارو و تایمز و ... منتشر نمیکنند!

ماموران شهرداری در همه جای دنیا از رذیل ترین, لمپن ترین و وحشی ترین کارکنان نهادهای دولتی هستند. این قضیه وقتی به کارکنان شهرداری حکومت سرمایه داری اسلامی در ایران میرسد نمایش نهایت توحش است. نمایش نهایت رذالت است. خون را بجوش میآورد...

در زاهدان بشریت " حقوق بشر" شاهد هولناک ترین جنایات در روز روشن است. تنها چیزی که با دیدن این فیلم کوتاه از وحشی گری سرکوبگران سرمایه داری اسلامی میتوان گفت این است ننگ ننگ ننگ واقعی به حامیان سرمایه داری که " خشونت پرهبزی" را تجویز و از طریق رسانه های امپریالیستی ترویج میدهند!

باید از این ماله کشان سرمایه داری پرسید اگر مستغلات پدر دزدت را کسی با این وحشی گری از تو می ربود باز هم " خشونت پرهیزی" را توصیه میکردید؟

  



ببینید با تهیدست ترین اقشار جامعه وحوش سرمایه داری چه میکنند؟ این ننگ و نفرت بر آن حقوق بشرتان! ننگ و نفرت بر شما جسد معاشان! بر شما که روی امواج مبارزه طبقاتی در ایران سوار شده اید... ننگ بشریت بر شما طرفداران وحوش سرمایه داری که توسط رسانه های اربابانتان موج سوار مبارزات ستمدیدگان در ایران شده اید. ننگ و نفرت ابدی بر شما!

صبا راهی

هیجدهم ژانویه دوهزار و یست و سه

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر