۱۴۰۱ دی ۱۶, جمعه

صبا راهی : در رابطه با فراخوان 18 دی

شلیک عمدی ج. ا نوکر تمام عیار سرمایه داری جهانی به هواپیمای اوکرانی اولین و آخرین جنایت این رژیم نبود و نیست! 

کودک کُشی در این جنایت اولین بار نبود، خلخالی یکی از دژخیمان ج. ا. وقتی کودک دوازده ساله را تنها بدلیل در دست داشتن یک اطلاعیه از مجاهدین خودش با اسلحه کمری کُشت، حامد اسماعیلیون خود را به خواب زده بود! همانطور که امروز ! سرمایه داری با داشتن خواب رفته هایی امثال حامد خان اسماعیلیون غمی ندارد!

سرمایه داری با داشتن نیروهایی که اسم "کمونیست کارگری" روی خود میگذارند و بخیال خام خود و روی کاغذ میخواهند کارگران را, بی هیچ توضیح مسئولانه در قبال عملکردها، مواضع سیاسی، و دیدگاه های سیاسی خود در شرایط بحرانی جامعه ایران و جهان, "رهبری" کنند بسیار شنگول است!

امروز نیست که جریانی بنام کمونیست کارگری به رهبری حمید تقوایی" زیر اسم کمونیسم لاابالی گری و شارلاتانیسم سیاسی را ترویج میدهد! سالهاست که برای رسیدن به قدرت سیاسی " افراد" در حزب شان تلاش میکنند، و از هیچ حرکت پروامپریالیستی و "ارتجاع پسندانه" برای پیشبرد مطرح شدن کوتاهی نمیکنند!

فقدان دانش کمونیستی این حزب همواره سبب ساز سوق دادن این حزب بسمت غلطیدن در دامن سرمایه داری برای رسیدن به " قدرت فردی"گشته است. از شرکت " افتخارآمیز" مینا احدی در جلسه سلطنت طلب ها، معاشرت به وزارت امورخارجه آلمان و سایر کشور ها تا گرفتن میکروفون جلوی دهان سلطنت طلب ها جلوی کنسلوگری ج. او در لندن! اینها " سهم" میخواهند! " سهم قدرت سیاسی"! برای حربی کاغذی شان و برای " سلبریتی های" حزب شان!

امروز هم به وضوح دیده شده که حزب خود کمونیست نامیده بدون کارگر حمید تقوایی در کنار مزدوری چون حامد اسماعیلیون" یار و همراه رضا پهلوی دشمن قسم خورده کارگران و محرومان قرار گرفته و سعی رذیلانه دارد تا او هم یکی از  بازوهای امپریالیستها برای سوار شدن بر موج اعتراضات انقلابی اخبر باشد!

شبکه های مجازی نیز در حال حاضر یکی از رسانه های خبری و پحش نظرات و اخبار شده است. اما آیا کسانی که در این شبکه ها مشغول به فعالیت مجازی هستند واقعا با آن عنوان های دهان کنی که انتخاب میکنند خوانایی دارند؟ احساس مسئولیت توضیح برای کارهایشان دارند؟

چند روز پیش در شبکه های مجازی کانالی در تلگرام که خود را  "کمیته جوانان انقلابی محلات سنندج" نامیده، فراخوانی تحت عنوان " وقت عزا نیست که هنگامه خشم است"  را پخش کرده بود که بسیار سوال برانگیز بود، فراخوان برای دعوت به تظاهرات و اعتصابات سراسری در ایران در روز 18 دی و به مناسبت سالروز شلیک عمدی ج.ا. به هواپیمای مسافری اوکراینی ست.  این فراخوان را ظاهرا چهل تشکل دانشگاهی و غیره امضا کرده بودند که ماهیت انقلابی آنها میبایست توضیح داده شود!

ضمن آنکه حامد اسماعیلیون نیز فراخوانی برای حرکت نمادین سراسری در سومین سالگرد حمله موشکی ج.ا. به هواپیمای اوکراینی داده و در خواست کرده که در تاریخ شنبه 17 دی ماه در کشورهای مختلف " شاخه گل" بر مزار قربانیان جمهوری اسلامی گذاشته شود!

در واکنش به فراخوان اسماعیلیون سلطنت طلب ها هم وارد صحنه شده و اعلام کردند که در این روز بر مزار برخی از مهره های رژیم شاه نوکر تمام عیار امپریالیستها حاضر و در لبیک به فراخوان او روی قبر آنها که یک عمر مفت خورده، جنایت کرده و منابع انسانی و کشور را به غارت داده اند خواهند گذاشت!

همگان امروز پی برده اند که حامد اسماعیلیون رسما با شرکت در کنفرانس هلیفکس یکی از نهادهای امپریالیستی کانادا یکی از مراکز امنیتی سرمایه داران غرب ( یکی از دشمنان مردم ما)  و در ادامه با پیام مشترکی که با رضا پهلوی این دشمن قسم خورده کارگران و زحمتکشان و سایر نوکران منتظر بخدمت امپریالیسم پخش کرد جایکاه " اجتماعی" خود را کاملا از دست داد و در صف دشمنان محرومان کارگران و ستمدیدگان کشور ما قرار گرفته اشت!

دیروز نیز " نهاد کودکان مقدمند" یکی از " دم و دستگاه حزب خود کمونیست نامیده بدون کارگر" نیز برای مطرح کردن خود در این راستا نیز اطلاعیه ای صادر و دعوت به " فراخوان سراسری" نمود.


کمونیست ها، و وقتی گفته میشود کمونیست ها، منظور افرادی هستند که با مطالعه عمیق متون علمی تمامی آموزگاران آن و نیز با مطالعه مسایل پیرامون خود به قابلیتی مجهز میشود که می توان نامش را  مسئولیت پذیری ی پاسخگویی در قبال مواضع و برخوردهای سیاسی که اتخاذ میکنند, گذاشت. این مسئولیت پذیری در عرف کمونیست ها باید نام دارد. بایدی که تو را وادار میکند که به جامعه به مردم و از همه مهمتر به طبقه کارگر که ستم استثمار جان او را نشانه گرفته بطور شفاف عملکردت را توضیح دهی! بایدی که سره را از ناسره جدا میکند تا مسیر مبارزه ستمدیدگان به بیراهه و بسمت منافع اربابان شاه و شیخ نرود!

تا به امروز هیچ کس هیچ نیرو و سازمان سیاسی دیده نشده که تشکیلاتی موسوم به " حزب کمونیست کارگری" در قبال کجراه های خود پاسخگو باشد! آنچه مشاهده شده؛ لاابالی گری و هرج و مرج و شارلاتانیسم سیاسی ست که در این جریان بطور پایان ناپذیر جریان دارد.

 

وظیفه تمام نیروها و سازمانهای چپ و کمونیست مدافعان واقعی حقوق ستمدیدگان برخورد به مماشاتی ست که تشکیلات حزب تقوایی؛ که حتی صدای رفقای تا دیروز خود را نیز در آورده است  میباشد، مماشاتی که وقیحانه زیر نام کمونیسم و کارگر بدلیل  دیدگاه ها و عملکردهای انحرافی شان آنان را در کنار سلبریتی های بی مایه و یکی از جانی ترین و منفورترین انگل ها،رضا پهلوی قرار میدهد طور یکه مزدوری بنام حامد اسماعیلیون " خرفت سیاسی" هم متوجه این شده که آنها در پی "قدرت فردی" هستند چنانچه در مصاحبه اخیرش با صدای آمریکا در اول ژانویه سال جدید ضمنی به این موضوع اشاره میکند!

 

 

نابود باد امپریالیسم دشمن اصلی آزادی و رهایی از بردگی

مرگ بر جمهوری اسلامی نوکر امپریالیسم با هر جناح و دسته

درود بیکران بر  دانشجویان بیدارتر از همیشه که با شعارهای درست مردم را به مسیر انقلاب هدایت میکنند!

دانشجو بیدار است / از شاه و شیخ بیزار است

عامل خون آذرند/ تاج و عمامه بر سرند

مرگ بر ستمگر / چه شاه باشه چه رهبر

نه سلطنت نه رهبری / آزادی و برابری

 

صبا راهی

شانزده دی ماه هزار و چهارضد و یک

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر