۱۴۰۱ دی ۱۱, یکشنبه

صبا راهی: نه، نبود! دزدی مبارزه ستمدیدگان ممنوع!

 

نه، نبود!

دزدی مبارزه ستمدیدگان ممنوع!

 

به نوکران منتظر بخدمت امپریالیستها در لیست زیر

 

در شب سال نو میلادی چند تن از شما نوکران امپریالیستها ( رضا پهلوی شایسته ترین انگل مفتخوری نازنین بنیادی نماد گوشتی سرمایه داری گلشیفته فراهانی علی کریمی حامد اسماعیلیون و معصومه علی نژاد قمی پاانداز معروف) پیام مشترکی را که "سازماندهی شده" برایتان کپی پیست کرده بودند به منضمون : سال 2022 سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش بود. با سازماندهی و همبستگی سال 2023 سال پیروزی ملت ایران خواهد بود سال تحقق آزادی و عدالت در ایران! ارسال داشتید!

باید به شما حضراتی که پیام دیکته شده میفرستید گفت سال 2022 سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش نبود.

اگر ترک و بلوچ و کرد و لر و ترکمن فریاد میزنند از کردستان از زاهدان از لرستان از ترکمن از تبریز تا تهران جانم فدای ایران تو دهنی محکم به ارتجاع امروز ملای جلاد و ارتجاع دیروز شاه جلاد است که تا اقوام ملت مختلف که از ظلم و ستم مضاعف و تبعیض و محرومیت در رژیم های شاه و ملا اعتراض میکنند به آنان برچسب "تجزیه طلب آشوبگر" میزنند تا بتوانند جنایات خود را در مورد این اقوام گسترش دهند! همانطور که امروز شاهد هستیم. حتی اگر استاد تاریخ شما آقای خلد هم سعی مذبوحانه کند که وقیحانه تاریخ را تحریف کند و صفحات تاریخ خونبار شاهنشاهی را در حق اقوام مختلف " پاک و مطهر" جلوه دهد!

آنچه شما در برلین با فریبکاری جمع کردید را میخواهید به حساب داخل ایران بگذارید! و با بی شرمی تمام هم در مصاحبه با بی بی سی حامد تان بگوید: ایراینان خارج از کشور کاره ای نیستند که تصمیم بگیرند ایرانیان در ایران باید تصمیم بگیرند عمده آنها هستند زندانیا سیاسی باید از اعتبارشان استفاده کنند تا مردم را سازماندهی کنند و ما بتوانیم سوار موج شویم - بخوان ما با مردم فریبی در برلین جمعیت جمع کردیم با هر گرایشی تا امروز بگوییم همبستگی پرشکوه ... -- البته نه با چپ و کمونیست های واقعی که سر جلوی هیچ رژیمی خم نکردند و مزدور رژیم نشدند و ماهیت کثیف نوکران را برملا میکنند  – از شانه آنها بالا رفتیم تا خودمان را معرفی کنیم حالا میخواهیم از اعتبار " زندانیان سیاسی جان بدر برده در ایران" استفاده کنیم از شانه های آنها بالا رویم تا " اعتماد مردم را به ما جلب کنند"!

اگر ایرانیان در ایران باید تصمیم بگیرند پس شما حضرات خارج نشین چرا خودتان را " کاندید"  سوار شدن بر موج اعتراضات کرده اید؟چرا شما در کف خیابان های ایران نیستید؟ مگر خون شما از خون مردم در ایران رنگین تر است؟ مگر روزگار خمینی جلاد است که بی بی سی و شبکه های دیگر با برنامه ریزی امپریالیستها برای مردم ایران " رهبر تراشی" کردند!

معترضان در سال گذشته میلادی در دانشگاه ، خیابان با هر باور و گرایشی در کردستان در زاهدان در آذربایجان در لرستان در مازندران و.. به روشنی علیه ارتجاع سلطنت و عمامه  مرزبندی مشخص کرده اند.

سال گذشته سال مقاومت گلوله اعدام سر به نیست شدن جنازه ربایی چشم در آوردن بود شما کجای این جمعیت بودید؟ که امروز به خودتان اجازه میدهید که اینطور وقیحانه دزد مبارزه مردمی شوید که فریاد میزنند فقر فساد گرونی میریم تا سرنگونی.

سال گذشته اتفاقا درست مثل سال 57 بود که ارتش گاردجاویدان لباس شخصی ها و ساواک شاه قاتل و سگ قلاده زنجیر امپریالیستهای غارتگر در خیابان ها و در زندانها همین جنایات ها را مرتکب میشد منتهی آنروزها اینترنت نبود که جنایات شاه جلاد به سرعت برق منتشر شود. حالا امروز شاهزاده مفتخور که از قیام بهمن 57 با " قیام شوم" یاد میکند میخواهد به مفتخوری و راه پدرش " نوکری تمام عیار" ادامه دهد( چه با سلطنت چه با جمهوری) و چون بشدت آبروی سلطنت برباد رفته است از خامی محض سیاسی حامد اسماعیلیون، از شهرت گلشیفته از محبوبیت علی کریمی و البته با پااندازی معصومه خانم علی نژاد قمی استفاده میکند تا به بتواند به " راه سرکوبگری" پدر قاتلش ادامه دهد!

رژیم اسلامی همتای رژیم سلطنت سرنگون شده جنازه ربایی میکند شما " مبارزه ربایی"! شما مشتی جانی در آینده هستید، خمینی اینرا ثابت کرد.

رهبرتراشی از خارج ممنوع!

دانشجو و اقوام گرسنگان کف خیابان بیدارند از شاه و شیخ و تمامی نوکران امپریالیستها در هر شکل و شمایل و پرچمی بیزارند.

دزدی مبارزه ستمدیدگان ممنوع!

صبا راهی

اول ژانویه دوهزار و بیست و سه

 

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر