۱۴۰۱ دی ۱۸, یکشنبه

صبا راهی " بدون تیتری دیگر!

وقتی یک سرکوب طلب همتای پدرش را تروریست میخواند.

رضا پهلوی: کرمی و حسینی اعدام نشدند، توسط  رژیم تروریستی به قتل رسیدند.

"برادر من مصطفی  جوان خوشدل، دانشجوی رشته بازرگانی را در سی فروردین ۱۳۵۴ بهمراه هشت مبارز قهرمان دیگر بیژن جزنی، کاظم ذوالانوار، حسن ضیا ظریفی، عباس سورکی، عزیز سرمدی، محمد چوپانزاده، احمد جلیلی افشار و سعید کلانتری را نیمه شب بر روی تپه های  زندان مخوف اوین بردند وهمه آنها را که در دادگاه‌های نظامی شاه  محکومیت گرفته بودند برگبار مسلسل بستند. شکنجه گران شاه بعد از انقلاب ماجرای ترور این نُه زندانی سیاسی را به اطلاع عموم رساندند، که چگونه پرویز ثابتی جانشین رئیس ساواک بدستور شاه ( مشاور فعلی  رضاپهلوی) دستور ترور آنها را صادر کرده بود. در آن دوران جهان از این ترور شوکه شد!"  ( از نامه مهناز جوان خوشدل به نمایندگان مجلس سنای فرانسه)


وقتی مرتجعین ماهیت سیاسی یکدیگر پوسیده لقب میدهند

فرح پهلوی: ملت ایران بنای پوسیده  ولایت فقیه را به لرزه در آورذ.

سلطنت "مدرن": محمدرضا پهلوی : زن؟ تاج را به زن واگذار  کنم؟

فرح پوسیده فکر تر از هر دوی اینها. نه؟

این ولایت فقیه همانهایی تبودند که چادر به سر  بدو بدو به پابوس حرم رضا یشان میرفت؟

پوسیده؟ وقتی زنی حاضر میشود شوهرش مثل یک دستمال .... با او رفتار کند افکارش پوسیده نیست؟ واقعا فرح خفتی شایسته افکار و رفتار پوسیده او نیست؟

فرح خفتی: حجاب امروز زن به 17 دی روز زن در 80 سال پیش...

یک روز رضا حان قلدر نوکر انگلیس حجاب را به زور از سر زنها میکشد بی آنکه به آنها حق انتحاب دهد

یک روز هم نوکران دیگر انگلیس ملاها حجاب را اجباری میکنند.

پوسیده افکاری که خیزش های محرومان،گرسنگان, بیکاران, بی سر پناهان, و تن فروشان را "انقلاب زنانه" در ایران قلمداد میکنند و بی شرمانه از حساب جان های شیرین محرومان و کارگرانی که خون خود را وثیقه تحقق  نان کار مسکن ازادی نمودند را از طریق شعبه های بانکی امپریالیستها، بی بی سی؛ صدای آمریکا و ایران اینترنشنال آشغال تر از همه ی آنها به حساب جاری مزدور جدید حامد اسماعیلیون واریز میکنند.

ننگ و نفرت به کسانی که دیروز مردم را در ایران سرزنش میکردند که آگاه نبودند رفتن پشت خمینی؛ بی آنکه به نقش بلندگوهای امپریالیستها توجهی کنند امروز همانها که اتفاقا در خارح از ایران هم زندگی میکنند پشت مزدورانی چون مصی علی نژاد  قمی و حامد اسماعیلیون راه افتاده اند. مشتی که فقط منافع شخصی خود را میبینند. ننگ و نفرت بر شما! ننگ و نفرت بر شما! ننک و نفرت بر شما!

صبا راهی

هیجده دی ماه هزار و چهارضد و یک

 

بدون تیتر

https://neweshtejat.blogspot.com/2022/12/blog-post_27.html

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر