۱۴۰۱ آذر ۱۶, چهارشنبه

عامل خون آذرند / تاج و عمامه بر سرند

 

عامل خون آذرند / تاج و عمامه بر سرند

شعار دانشجویان در شانزده آذر امسال

 

هنوز شانزده آذر فرا نرسیده بود که "فرح خفتی" زنی که بخاطر پول و لقب حاضر شد در کنار همسرش شاه " عامل خون آذر" بنشیند تا او را به ارتجاعی ترین نحو تحقیر کند وقتی که مصاحبه گر تلویزیون از او پرسید حاضرید سلطنت را به زن تان منتقل کنید؟ و او با تعجبی که شاخ روی کله اش سبز شده بود گفت " زن! زن ملکه شود؟ باور کنید اگر یک زن معمولی که در پاریس هم درس نخوانده بود شوهرش به او چنین خفت و خاری نشان میداد همانجا دوبامبی با هر چه دم دستش بود چنان بر ملاجش میکوبید و جل و بساط خودش را جمع میکرد و از خانه او میرفت و تن به اینهمه خفت و حقارت نمیداد! اما خب زن بورژوا نه عار دارد و نه درد! و نه ننگ سرش میشود!

فرح خفتی چند روز پیش به سنای فرانسه رفته، ما که نمیگوییم چرا رفته، چون ما دخیل به این نهادهای امپریالیستی که یک روز نوکرشان  شاه مرتجع و یک روز نوکرشان  ملا مرتجع را برایمان میاورند نمیبندیم. بعدش هم نمیگوییم در سنای فرانسه یک عده انسانهای با وجدان نشسته اند در هیچ کجای این کره خاکی در مجلس هایشان انسان های با وجدان وجود ندارد اگر داشت که دنیا به این روز بی عدالتی و بکُش بکُش نمی افتاد، بهرو این فرح خفتی رفته که " رویای ملکه" شدنش را با خود به گور نبرد! البته مقدمات "اذن دوخل" ش را پا اندازهای بی شرفی مثل مسیح علی نژاد در "دیدار" با ماکرون تدارک دیده بودند.

چرا فرح خفتی زن وقیحی ست. و تنها دزد دسترنج کارگران و زحمتکشان نیست. دزد مبارزه زنان شجاع و قهرمان هم هست. چرا؟ آخر آن زنانی که در ایران برای رها شدن از یوغ ستم مضاعفی که رژیم ملاها توسط اهرم کثیف و متعفن سرمایه داری یعنی همان دین کپک زده ضد زن به آنها وارد میکند از جان های شیرین خود مایه میگذارند آنوقت این "خانم" که به هر خفتی تن داده، و با چادر هم به حرم میرفته یعنی خفتی نبوده که این زن به آن تن نداده تا لقب دار بماند، میخواهد سوار موج شورش زنان شجاع در ایران شود!  واقعا که تف به شرف نداشته تان!

سرکوب طلب حیا کن     نوکری رو رها کن

نوکری تو خونتونه          سرکوب آیین تونه

دانشجویان تو ایران         داد میزنن بی امان

عامل خون آذرند        تاج و عمامه بر سرند

صبا راهی

 شامگاه شانزده آذر هزار و چهار صد و یک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر