۱۴۰۱ آذر ۲۵, جمعه

"عشق و حال انقلابی"-ضیافت لاشخورهای سیاسی - صبا راهی

"عشق و حال انقلابی" - ضیافت لاشخور های سیاسی
 

صبا راهی

چه کسانی زیر پرچم" صنعت حقوق بشر و دموکراسی" برای " زن زندگی آزادی " سینه میزنند تا اهداف شوم سرمایه داری جهانی را به پیش برند!

در این رابطه واژه یی نیست که سرمایه داری خونخوار توسط حامیان ریز و درشت خود آنرا از عمق و ارزشهای واقعی خود تهی نکرده باشد؟ مثلا  مقاومت، قهرمان، فدایی، اسطوره و امروز هم  واژه انقلاب؛ تا بتواند آنان را که هرگز مورد اعتماد ستمدیدگان محرومان نیستند را سوار بر موج اعتراضات شان کند آنهم با ابزار صنعت حقوق بشری!

رضا پهلوی " آزادیخواه و انقلاب خواه" اینروزها کمدین هم شده میگوید: "ایران را پس میگیریم" !باید به این دزد دسترنج کارگران و زحمتکشان گفت اگر به پس گرفتن باشد مردم ایران باید آن ثروتی را که خودت و خانواده دزدت بردید و با آن مفتخوری کردید را پس بده!

 وقتی سلطنت دیگر با هیچ اهرمی برای مردم ایران به ویژه جوانان آگاه و محرومان و ستمدیدگان قابل پذیرش نیست رضا مفتخور اعلام میکند که رفراندم میگذاریم و هر کس بنا به " شایستگی" اش، دقت کنید میگوید بنا به " شایستگی" اش انتخاب شود!

دزد اول زمین را بکَن بعد منار را بدزد! یعنی سلولی از شایستگی و شرافت انسانی در وجود این فرد که میخواهد سپاه پاسداران سرکوبگر کرد و بلوچ و ترکمن و آزادیخواهان منطقه از سوریه و عراق  را حفظ کند، و راه پدر قاتلش را زیر پرچم " جمهوری خواهی" ادامه دهد یافت میشود؟!! گفتم سپاه امروز پسر محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران این نهاد سرکوبگر فاسد هم ادب فرمودند که " ایران نیازمند یک انقلاب است"!

بحث شایستگی این فرد( رضا مفتخور سرکوب طلب) که پیش میآید واقعا خنده دار است از بچگی تا به امروز مفت خورده و خوابیده و زندگی اشرافی داشته حالا میخواهد در او شایستگی پیدا کنند؟ نه واقعا چه شایستگی این فرد دارد؟

البته کم نیستند "آزادیخواهان انقلاب طلب!" مثلا بنیاد لاشخور برومند که زیر چتر صنعت حقوق بشر برای " آزادی  سینه میزند پله های در نوردیدن ترقی اش مثل بقیه شان است 

 تبلیعات وسیع رسانه ای وتبدیل اعضای خانواده به " فعالین مشهور" یا به زبان خودشان " سلبریتیهای اکتیویست"

فروش بلیط 80 دلاری در شب اعدام مجید رضا رهنورد  به نام " زن زندگی آزادی" همراه با سلف سرویس، شراب و رقص 

!

انتشار  فیلم " عشق و حال انقلابی" با تفسیر وقیحانه " لادن برومند":

 " در شرایط جنگی هستیم؛ باید با تجلیل از هدف جنگ روحیه را تقویت کرد. اشکهایی که آن شب ریخته شد در فیلم نیست ."

 


 

صنعت حقوق بشر چیست؟ تقلیل جان باختگان راه آزادی و برابری به "اعداد" قابل فاکتورسازی, و در یک کلام، بیزنس با خون ستم دیدگان.

لادن برومند از طریق صنعت حقوق بشر  که در کنار سایر لاشخورهای سیاسی قرار دارد نیز شیفته شهرت است که امروز بی شک در کنار سایر لاشخورهای سیاسی امثال مسیح علی نژاد پاانداز رضا پهلوی به کاخ الیزه برای آزادی صنعت حقوق بشر " بخوان بورژوازی کارگر" کُش قرار میگیرد.

ننگ و نفرت بر لاشخورهای سیاسی در هر کجا در هر صف و در هر شکل و شمایلی!

شانزده دسامبر دوهزار و بیست و دو

 

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر