۱۴۰۱ آذر ۱۵, سه‌شنبه

صبا راهی : برای بخون خفتگان شانزده آذر

 صبا راهی : برای بخون خفتگان شانزده آذر

 

ده سال پیش در چهارم ماه جون مسیح علی نژاد مصاحبه ایی با رضا پهلوی داشته که این قلم بمناسبت گرامیداشت خاظره بخون خفتگان شانزده آذر تنها کوتاه به مقدمه آن مصاحبه میپردازد. مقدمه ایی که " مقدمه ساز بالا رفتن از پله های "بی شرفی" را نیز برای او فراهم آورده است!

 

غسل جنایت اجدادی!

 

در ابتدای این مصاحبه مسیح علی نژاد به رساله ی متعفن دینی اش رجوع کرده از آستینش یک " سوره" بیرون می کشد که به وسیله آن زذیلانه سعی دارد یک آفتاب آب از حوض "کوثر بورژوازی خونخوار جهانی"  بر سر رضا پهلوی بریزد تا او را " غسل جنایت اچداد و آبادی" دهد.

دو سطر زیر در پرانتز عینا از مصاحبه نقل قول میشود.

(مسیح علی نژاد: اعتقادی ندارم به اینکه یک فرد رو باید بخاطر عملکرد پدرش سرزنش یا بازخواست کرد. ما خودمون در ایران سالها بخاطر عملکرد پدرانمون یا بازخواست شدیم یا گزینش شدیم به این دلیل از خود شما اجازه میخوام که اگر عنوان پدر شما از شما حذف بشه آیا فکر میکنید بر اساس شایستگی های فردی خود شما در این جایگاه قرار دارین؟ یعنی رضا پهلوی کی هست.)

(پاسخ رضا پهلوی: "اولا من همیشه خودم رو بعنوان رضا پهلوی معرفی کردم به هم مینهنانم! ...... نقشی که برای خودم قایلم کمک کردن به نجات کشورم هست به مفهوم بازگرداندن حاکمیت بدست مردم  و حقی که ازشون سلب شده...")

نیازی هست که من بیشتر به مزخرفات این دو مزدور" با شرف" بپردازم؟ کسی نیست که به مشنگ اولی بگوید : اول " این مایی" که بکار میبری چه کسانی هستند؟ مگر تو پدرت ساواکی بوده؟ یا جزو سرکوبگران بوده؟ با جزو شکنجه گران بوده؟ یا جزو دزدان دسترنج کارگران و زحمتکشان بوده؟ خب اگر بوده تو بعنوان فرزندش این شعور را نداری که او را بخاطر جنایاتش محکوم کنی؟ این شرافت را نداری که از او کناره بگیری و زندگی " شرافتمدانه" خودت را ادامه دهی؟ نه اینکه دوباره راه بیفتی و بخواهی راه او را بروی و اعلام کنی که به سپاه و بسیج " هم" نیاز داری؟  

پرویز ثابتی (معروف به ابروکمانی) ساواک مخوف شاه قاتل دخترش گویا در حرفه ی پزشکی ست. آیا این فرد میتواند سرش را بالا بگیرد و با افتخار بگوید" پدر ساواکی من  - پرویز ثابتی در دهان مهدی رضایی که حاضر به سازش با سلطنت نبود  در سلول زندان اوین ادرار کرد" ! اخر تف به شرف تو مسیح علی نژاد که برای سلطنت خونشویی میکنی!

اگر امروز جوانان به درستی سرکوبگران را در خیابانها بی شرف خطاب میکنند من امروز ترا بخاطر این شیادی بخاطر این خونشویی ات از سلطنت ، بخاطر خاطره بخون خفتگان شانزده آذر خطابت میکنم: بی شرف! بی شرف ! بی شرف!

فردا شانزده آذر است! روزی که پدر رضا پهلوی سه دانشجوی معترض به چپاول گری امپریالیسم آمریکا را در بدو ورود ریچارد نیکسون به تهران توسط سرکوبگرانش به گلوله بست!

امروز روزی ست که تو و رضا پهلوی و تمام آن تلویزیون های ضد ایرانی خفه خون میگیرید! و نمی توانید با توسل به حقه ها و حیله های شیادانه خود را آویزان مبارزات جوانان آگاه و زنان و مردان محروم و ستمدیده ایران کنید که از جان شیرین خود مایه میگذارند.

جنایتی که شاه در دانشگاه تهران با ورود نیکسون به ایران مرتکب شد باعث این شد که دانشجویان  سراسر دنیا او را به " شاه قاتل" خطاب کنند. و تو مسیح علی نژاد مزدور تشنه شهرت میخواهی با غسل دادن سلطنت خونبار رضا پهلوی مفت خور او را سوار موج اعتراضات کنی؟ به راستی که : بی شرف! بی شرف! بی شرف!

 

شاهزاده وقاحت

 

اما حقه بازی بنام رضا پهلوی با وقاحت تمام میگوید میخواهم " حاکمیت مردم را به آنها بازگردانم" ... آخر ای شیاد مزدور مردم در چه زمانی " حاکمیت" داشتند؟ که تو میخواهی " ناجی" آنها شوی! در زمان پدر قاتلت با ساواک مخوفش؟ در چه دوره ای از سلطنت خونبار  پهلوی ها مردم حاکمیت داشتند؟ مردم حاکمیت داشتند یا دربار هزار فامیل و عمه ات که مافیای مواد مخدر در ایران بود روزنامه نگار آزادیخواه – کریمپور شیرازی را در چهارشنبه سوری دربار زنده زنده به آتش کشید؟ این همان حاکمیت مردم است که تو از آن دم میزنی؟ خب درست میگویند که تو " شاهزاده ی معطل سرکوب" هستی! منتهی زهی خیال باطل!

میگوید نچات کشورم؟ بازی با کلمان برای عوام فریبی ذات بی شرف هاست! کدام کشور؟ ایران؟ ایران آریایی؟ یا ایران ستم شاهی ؟ همان شاهی که در جشن های دوهزار و پانصدساله اش که اوین را پر کرده بود از معترضین به این جشن ها که داشت از جیب مردم هزینه میشد، خود را " عاری از مهر" نامید و گفت " کورش آسوده بخواب که ما بیداریم"! بیداریم که انگلیس دین اسلام را برایمان آورد و با آن هفنصد سال است که آدم کشی میکنیم! جامعه را به عقب میرانیم و زبان ها را میبریم و ستم مضاعف بر زن ها وارد میکنیم. حتی زن خودمان هم غلط میکند " ملکه" شود، خودمان جلوی دوربین های تلویزیون دنیا " ضعیفه" اش خواندیم ، بخواب کورش که مملکت را به تاراج گذاشته ایم دانشجو را در دانشگاه در روز روشن به قتل میرسانیم تا نفس  اعتراضش در نیاید تا ما جیب اربابان جهانی مان را پر کنیم و هر جنایتی که لازم باشد مرتکب شویم تا تاج و تخت ستم شاهی را حفظ کنیم! بخواب کورش که دین این زنگ زده ترین و کثیف ترین ابزار سرکوب سرمایه داری در دست ما و حکومت های بعدی ماست تا راه غارتگری، جنایتکاری و سرکوب مردم را توسط اربابان جهانی ما باز گذارد! بخواب کورش که کارخانه معترض کُشی روشنفکر کُشی آزادیخواه کُشی اوین را بنا نهادیم!

آری! تاریخ سراسر ننگ و خونبار خاندان پهلوی را – که شانزده آذر و کشتار دانشجویان معترض مصطفی بزرگ نیا، مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی در دانشگاه یک برگ از آن تاریخ خونبار ست -  با هیچ رنگی با هیچ مکری با هیچ غسلی نمی توان پاک کرد. کسی که سلطنت خفقان، سرکوب و کشتار آزادیخوا هان را مکارانه " غسل تطهیر" میدهد فقط یک صفت برازنده اش است و آن " بی شرف" است!

 

یاد و خاطره بخون خفتگان شانزده آذر جاودان!

پانزده آذر هزار و چهارضد و یک

ششم دسامبر  دوهزار و بیست و دو

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر