۱۴۰۱ اسفند ۱, دوشنبه

صبا راهی - چه کسی مسیح علینژاد را به کاخ الیزه برد؟


چه کسی مسیح علینژاد را به کاخ الیزه برد؟

یک مائوییست مرتجع سابق و ضدمارکیسسم رهبر فعلی"روشنفکران" ضد سوسیالیست علاقه وافر به جنگ افروزی چه در پشت صحنه و چه عریان!

زندگی کاری او بیانگر سبب سازی صدمات بسیاریست زیرا در مواقعی نقش مزدور صاحبان قدرت را ایفا میکند و زمانی دیگر اهداف قرون وسطایی خود را رهبری! او سینه چاک مداخله نظامی ست، پروفایل او پر است از اشاراتی به کشورهای مسلمان و دخالت نظامی از افغانستان تا سودان، و آخر سر لیبی!

میگوید:"من هیچ ارتشی به دموکراتیکی ارتش دفاعی اسراییل ندیده ام" از حمله اسراییل به سوریه تمام قد دفاع میکند در حالیکه توده های آگاه کشورهایی مانند لیبی افغانستان و سودان بخاطر نقش او در جنگ افروزی در این کشورها او را " خود فیلسوف خوانده ای" بشدت منفور می دانند. 



در جلسه یی لیبی های معترض به حضور لاوی یک تکه شیرینی به سر او پرت میکنند

در فرانسه هم بدلیل افکار جنگ افروزی اش مجبوبیتی بین روشنفکران واقعی ندارد، گفته میشود که در فرانسه نیز صدها بار به او نان خامه ایی پرتاب کرده اند.

در دهه هشتاد حتی یک کانال تلویزیونی فرانسه حاضر نبود با برنارد لوی و یا دوستان او که "فلاسفه جدید" نام داشتند گفتگو داشته باشد.

 گفته میشود که مشروعیت دادن و پوشش ایدیولوژیک برای مداخله های نظامی غرب و در این راستا امن ساختن جهان برای انواع تسلیحات، او چهره واقعی بربریت است.

دریافت چک 9 میلیون دلاری قطر برای حمایت از حمله نظامی به لیبی که انکار میکند!

و دهها لکه ننگ اعمال ضد انسانی که بر پیشانی برنارد هنری لاوی حک شده است.

همانطور که ین شخص میتران را وادار میکند که برای "آرام کردم مردم" از حمله به یوگسلاوی و برپایی حمام خود بطور غیر منتظره در فرودگاه سارایاوو فرود آید، و  سرکوزی را وادار به رفتن به لیبی برای " جشن دموکراسی" بعد از مداخله نظامی، امروز هم در پشت پرده ترتیب ملاقات مزدوری بنام مسیح علی نژاد با رئیس جمهور فرانسه را داده تا به اهداف شوم و پلید خود علیه مردم  و سرزمین ما نزدیک تر شود!

برنادر هنری لاوی فردی با افکاری مخرب و جنگ افروزی که حامی سرسخت اسراییل اشغالگر و رکورد دار کودک کشی در دنیا میباشد، حتی یک سلول سالم در مغزش برای نجات بشریت یافت نمیشود. گفته میشود که بسیاری در دنیای عرب با شک به " دلسوزی" های این تمساح در این و آنجا برای قربانیان نگاه میکنند.

اما مزدوری بنام مسیح علی نژاد که بی شک سرش در آخور سازمان های اطلاعاتی امپریالیستهاست و گفته میشود تمام " حرف هایش " دیکته شده از اسراییل است بیش از اینها نیاز به افشا شدن دارد. او آنقدر که از زلیسنکی اوکراینی تعریف و تمجید میکند و " حق" خواه اوکراین شده است و تنور را برای امپریالیستها و فرزند خلف شان اسراییل سرکوبگر برای اهداف پلید و ضد مردمی شان به بهانه " پهباد" های اسلامی داغ میکند- که نماینده ایرانی تبار در پارلمان سوئد( آقای آخوندی) پس از متعاقد کردن اتحادیه اروپا برای در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پیشنهاد داده بود که دارایی های سپاه برای آبادانی اوکراین صرف شود,  ذره ای احساس به آنان که در فقر بدنیا میآیند و در فقر در خاموشی میمیرند ندارد، آنقدر شیفته پول و شهرتی که  " عمو سام" برایش فراهم آورده شده که حاضر است دست در دست هر جنایتکاری بگذارد تا تیتر خبرها شود.

قیام گرسنگان، بی خانمان، محرومان  را در ایران با توپ فوتبال " حجاب اجباری" به بازی میگیرد و برای رژیم هار اسلامی نوکر امپریالیسم  مدام خوراک سرکوب و کشتار مبارزان و محرومان را فراهم میآورد. همه میدانیم که حجاب جزء لاینفک رژیم اسلامی ست، اما علینژاد سالهاست که از این طریق " استعدادهای" خود را به اربابان شاه و ملا نشان داده است. از آواز خواندن در خلوت برای خاتمی جنایتکار و کف زدن او برایش، تا ماله کشی جنایات شاه جلاد و قرار گرفتن در کنار جنایتکارانی چون ثابتی حیوان کثیف ساواک که از هیچ رذالتی در حق زندانیان سیاسی کوتاهی نکرد,  استعداهایی که باعث کشف او توسط جانی بنام هنری لاوی میشود تا امکان ملاقات او با مکرون و رفتن به  کاخ الیزه را فراهم آورد!

ننگ و نفرت ابدی بر مزدورانی چون مسیح علی نژاد دشمن مردم ایران و ایران و کنیز اربابان شاه و ملا

و بیش از آن ننگ و نفرت بر کسانی که آگاهانه از این مزدور بشدت آلوده و خطرناک دفاع میکنند!

صبا راهی

بیست فوریه دوهزار و بیست و سه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر