۱۴۰۱ بهمن ۲۴, دوشنبه

بعضی ها ساواکی بی همه چیز متولد میشوند

بعضی ها ساواکی بی همه چیز متولد میشوند

 

شکنجه گر معروف ساواک پرویز ثابتی تعلیم داده موساد که در دهان مهدی رضایی مجاهد سازش ناپذیر ادرار کرده بود که این یکی از اعمال حیوانی او بود؛ در تظاهرات لس آنجلس در روز یازده فوریه شرکت میکند. امروز سیزده فوریه تلویزیون بی بی سی فارسی بخشی از برنامه 60 دقیقه خود را به این موضوع اختصاص داده بود و مجری آن اعلام کرد که از پرویز ثابتی دعوت شده که برای مصاحبه شرکت کند اما پاسخ منفی بوده است. مجری ابتدا با مهدی فتاح پور صحبتی مکرر بر سر شکنجه و نوع شکنجه از ایشان پرسید. که فتاح پور گفت که در دستگیری دوم او توسط ساواک هر نوع شکنجه یی در مورد او توسط شنکنجه گران ساواک اعمال شده است که اگر لازم باشد آثار آن را که هنوز روی بدن او وجود دارد میتواند نشان دهد.

اما بجای پرویز ثابتی فردی آمده بود که با استدلال های سخیفانه و رذیلانه اش از ساواکی هم بی همه چیزتر بود. این فرد تمام قد از شکنجه های ساواک به نیابت پرویز ثابتی دفاع میکرد. و مبارزینی که بخاطر جو حفقان و قهرآمیزی که شاه ستمگر و مستبد بر حامعه اعمال کرده بود سلاح بدست گرفته و از سیاهکل به شاه اعلان جنگ داده بودند را "تروریست" میخواند.

این فرد که مدام تکرار میکرد که نسل جوان با کتابهایی که ایشان در زمینه تاریخ معاصر نوشته است کاملا نسبت به ساواک آشنایی دارد و مسخره میکرد اینکه عده ای بسیاری در دوران ستم شاهی تنها به دلیل داشتن یک کتاب دستگیر و شکنحه میشدند.

همه تاریخ نگاران ممکن است در زمان تاریخی که آنرا مکتوب میکنند زندگی نکرده باشند اما نه همه آنها ولی برخی از آنها شرافت قلم و انسانی شان اجازه نداده است که روی حقایق خاک بپاشند و تاریخ را سخیفانه تحریف کنند.

این تاریخ نگار که در سال 1355 بدنیا آمده نه دوران ستم شاهی را دیده است و نه روایت صادقی از تاریخ جنایات سلطنت اارانه میدهد بی طرف بودن که اصلا به قد و قواره سیاسی این فرد برازنده نیست البته شاید بخت یارش نبوده و کمی دیر بدنیا آمده که نتوانسته در لباس رسمی و "مقدس"  ساواکی های بی همه چیز خود شکنجه گر کمونیست ها باشد. اوج چاکرمنشی این فرد نسبت به ساواک وقتی بود که ترور بیژن جزنی و هشت آزادیخواه دیگر را که تمام دنیا امروز میداند که به دستور خود شاه و با اجزای پرویز ثابتی صورت گرفت را فرار از زندان معرفی میکرد. خب این فرد واقعا بویی از شرافت برده است؟ اساسا کسی که از شکنجه دفاع میکند, دقت کنید پرویز ثاتبی هرگز در مورد شکنحه دم به تله نداده است اما این مزدبگیر با وقاحت تمام میگفت " خب وقتی یک تروریست را میگیرند چکارش باید بکنند؟" برخی ها بی شرف متولد میشوند شرف هم تزریفی نیست.

این فرد هم یکی دیگر از بی شرف هایی ست که مورخ مزدبگیر سلطنت سرکوبگر است. هر دو عین هم هستند، سلطنت ولایت یا سلطنت شاه، هر دو وقیح؛ دورغگو ضد مردم, دزد و غارتگر با مورخین شان که سیاه را سفید  و برعکس جلوه میدهند.

این فرد( قانعی فرد) اصرار داشت که نسل کنونی با کتابهای او از نقش ساواک کاملا آگاه شده! اگر چنین است پس این صداهایی که در ایران توسط دانشجویان محصلین و به ویژه در زاهدان و کردستان فریاد میزنند مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر؛ نوار ضبط صوت است؟

می بینید دور و بر ما پر است از بی شرف های مزدیگیر.

مرگ بر ستمگر  چه  شاه باشه چه رهبر

صبا راهی 

 

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر