۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

هزینه سفر پزشکان توسط کمپانی ها داروسازی!

هزینه سفر پزشکان توسط کمپانی ها داروسازی!




صبا راهی

طبق گزارش روزنامه گاردین  که لینک آن در زیر این نوشته قرار میگیرد، "کمپانی های ساخت دارو در انگلستان سالیانه 40 میلیون پوند انگلیس هزینه های سفر پزشکان را تقبل میکنند تا آنها داروهای شیمیایی شان را به خورد بیماران دهند!"

واقعا چرا؟ خب، اگر این داروها واقعا علاج درد بیماری بیماران هستند دیگر رشوه دادن به پزشکان چرا؟
دارو هایی که بعضأ عوارض آنها بیشتر از فواید آنها است! مسئله اینجاست که سرمایه داری از همه طریق فقط به سود های نجومی فکر میکند حتی در علم پزشکی! پزشکی را به تجارت تبدیل کرده اند، سالانه میلیونها نفر به دلیل فقر مالی  و عدم دسترسی به بهداشت و درمان بدلیل ابتلا به بیماری های جورواجور،فقر فرهنگ مصرف خوراکی ها و داروها می میرند!

وقتی به دکتر میروید هر سوالی که به ذهن تان میرسد از او بپرسید این ابتدایی حق شماست که دکتر طبق وظیفه اش موظف است به شما پاسخ دهد، مثلا از او سوال کنید که راهی به غیر از مصرف داروهای شمیمایی برای درمان بیماری شما وجود دارد یا خیر؟ در ایران که بی قانونی در پرتو حکومت خدای دورغین بیداد میکند، متاسفانه پزشکان نیز خود را یکپا "خدا" میدانند!

از پزشکی که تصمیم داشت خواهرم را زیر تیغ چاقوی جراحی اش ببرد پرسیدم شما چند بیمار با شباهت بیماری خواهرم عمل کرده اید و عملتان موفقیت آمیز بوده؟
پزشک که گویا من " کفر" گفتم با عصبانیت گفت :" .... همه پشت سر من نماز میخوانند حالا شما کار مرا زیر سوال میبرید؟"

گفتم راستش دکتر چیزی که مثل پشگل در این ایران ریخته امام جمعه است ما به یک پزشک دلسوز و مسئول نیاز داریم!
بدن خود را بشناسیم، خوراکیها و خواص آنرا مطالعه کنیم تا خودمان بیشتر به سلامت خودمان کمک کنیم. محیط زیست را پاکیزه نگهداریم، هر فرد یک ماشین در یک خانواده چرا؟ سعی کنیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم، کمی زودتر خوابیدن و کمی زودتر بیدار شدن برای رسیدن به کارهاست! زندگی که در فیلم های هالیوودی ساخته میشود و به خورد بینندگان میدهند برای این است که شما را در غرق در رویای زندگی اشرافی غرق کنند تا بتوانند جیب تان خالی کنند! رویایی که مملو از دورغ و ریا و کلک است! و برای رسیدن به آن مجبور می شوید که همه چیز حتی اخلاقیات شرافتمدانه را زیر پا گذارید! نوشته بعدی در این زمینه  بیشتر توضیج میدهد .

از همه مهمتر با اطرافیان خود مهربان باشیم، خشم و نفرت و کینه تنها برای جنایتکارانی که با زور و قلدری حکومت میکنند بکار برده میشود، نه برای دوست، خواهر ، مادر ، همسایه و رفیق و همکار خود!

مهربانی مثل...




لینک هزینه سفر پزشکان توسط کمپانی های داروسازی
http://www.guardian.co.uk/society/2013/apr/05/drug-companies-pay-doctors-40m



داراها تریلون ها پول نقد خود را در جزیزه بهشت مخفی میکنند!


صبا راهی

هزاران دزد دسترنج کارگران و زحمتکشان پولهای خود را در یک جزیزه پنهان میکنند!
باز هم طبق خبر روزنامه گاردین انگلیس که لینک آن در زیر نوشته قرار میگیرد یک منبع سوراخ شده مالی انگلیسی اخیرأ فاش کرده که  ثروتمندان (بخوان دزدها و غارتگران جهان همانهایی که ما اسم خیلی هایشان را نمیدانیم) پولهای هنگفت خود را در یک جزیزه پنهان میکنند.
هزاران ثروتمند " بی نام"  دنیا، از رئیس جمهور گرفته، تا پولدارها،  تا دختر فلان دیکتاتور بدنام رسوا، و آن میلیونر انگلیسی که دارایی اش را از همسر سابقش مخفی کرده بود... ببینید اینها دزدها که برایشان پول مقدم بر همه چیز است چقدر پست و رذل هستند که برای اینکه دارایی خود را موقع طلاق با همسرش قسمت نکند آنرا از همسرش پنهان میکند! واقعا که کثیف تر از اخلاقیات ریاکارانه سرمایه داری هم وجود دارد؟؟؟
نه تنها ثروتمندان انگلیسی پولهای خود را پنهان میکنند، یک صف فوق العاده از مقامات رسمی دولتی و خانواده های ثروتمند از سراسر دنیا شناسایی شده اند، از کانادا، آمریکا؛ هند، پاکستان، اندونزی، ایران ، چین، تایلند و روسیه.
آنوقت دولتها هر روز کارگران و زحمتکشان و محرومان را در منگنه قرار میدهد تا به بهانه " ریاضت اقتصادی" از دهان آنها بزند و خرج ورشکستگی بانکداراهای خونخوار بکنند!
جالب است که برخی ها در زیر این خبر فاش شده اظهار نظر کرده اند که باید به این " بهشت ثروتمندان" حمله کرد و پولها را مصادره کرد!

اما نظر دیگری هم میگوید با این دزدهای زالو صفت باید همان کاری را کرد که کارگران کارخانه چای آسام با صاحب طماع کارخانه کردند و او را در خانه اش به آتش کشیدند و زنده زنده در آتش او را سوزاندند! صاحب کارخانه آنقدر رذل و پست بود که بجای اینکه از خانه اش بیرون بیاید و با کارگران مذاکره کند و خواسته های آنها را برآورده کند به پلیس اطلاع داده بود! البته پلیس هم وقتی رسید که صاحب کارخانه همراه با همسرش در آتش سوختند!

داراهای بزدل که ثروت شان از دزدیدن دسترنج زحمتکشان انباشت شده است آنرا پنهان میکنند...

و ندارها که مملو از عشق و مهربانی هستند دلی دارند به وسعت آسمان ها مثل این


لینک خبر مخفی کردن تریلونها پول نقد




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر