۱۳۹۳ آذر ۱۴, جمعه

چه کسانی نیروهای داعش، حزب الله القاعده طالبان را تعلیم میدهند؟

چه کسانی نیروهای داعش، حزب الله القاعده طالبان را تعلیم میدهند؟

همین هایی که در فیلم زیر میبینید. 

این فیلم بسیار دردناک است، اما حتما ببینید. ببینید حقایق را ببینید و قضاوت کنید.

در فیلم زیر که توسط یک رهگذر گرفته شده، دیده میشود که پلیس رسمی نیویورک چگونه Eric Garner پدر 43 ساله ای را در روز روشن جلوی چشمان عابرین به قتل میرسانند!

چیزی که در رفتار این پلیس ها دیده نمیشود رفتاری "متمدانه و بشری" است! اریک وقتی از کول او بالا میروند، گلویش را میگیرند که حالت خفگی به او دست میدهد، چندین بار میگوید " نمی توانم نفس بکشم"، اما پلیس دیگری سر او را محکم بر روی آسفالت فشار میدهد، عابر شجاعی که از این صحنه ها فیلم گرفته، شاهد است و اعلام میکند که اریک دیگر نفس نمیکشد، اریک پس از اینکه به بیمارستان منتقل میشود می میرد!

فقط ببینید وقتی در روز روشن جلوی چشم مردم وحوش نظامی آمریکا چنین ددمنشی از خود نشان میدهند شبها در خیابانها، در زندانها، در خانه های مردم، در کوچه و پس کوچه ها چه جنایاتی که مرتکب نمی شوند!

آنهایی که فکر میکنند اوباما رئیس  جمهور آمریکا"دلسوز" مردم ایران است و وقتی ندا آقا سلطانی( که به نظر این قلم قلابی به قتل رسید) به کف خیابان می افتد و چند دقیقه بعد در تمام دنیا مثل بمب صدا میکند، و او(اوباما) اشک تمساح میریزد که قلبش از دیدن صحنه مرگ او به درد آمد و بعد دستور ساختن مجمسه ای از ندا را میدهد، چطور برای مردم خودش دلش نمی سوزد؟ و برای مردم ما دایه ی دلسوزتر از مادر میشود؟ چطور وحوش نظامی خودش وقتی اریک را اینچنین به قتل میرسانند ککش هم نمیگزد؟

شمائی که فکر میکنید آمریکا برای مردم ما "آزادی و تمدن" میآورد، آیا منظورتان از همین نوع تمدنی است که در فیلم میبینید؟ اینها همان هایی هستند که حزب الهی ها رژیم شاه(ساواکی های جانی) را تعلیم دادند و وحزب الهی های رژیم خمینی را.

آیا نوع "تمدنی" که در فیلم می بنینید شما را به فکر نمیبرد که این وحوش نظامی آمریکا همانهایی نیستند که داعش و حزب الله و طالبان و القاعده و صهیونیست ها را تعلیم داده اند.

نه، واقعا فکر میکنید که این جانیان برای ما "دموکراسی و تمدن" می آورند؟  

ویدئو کلیپی که یک رهگذر فیلم گرفته است


'I can't breathe': Eric Garner put in chokehold by NYPD officer – video



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر