۱۳۹۳ دی ۱, دوشنبه

امپریالیسم آمریکا و سازمان مخوف شکنجه و آدم کشی سی آی ای!

صبا راهی




رابرت فیسک( 1): " او، حسنین هیکل روزنامه نگار مصری بود که برای اولین بار نوشت چگونه سی آی ای فیلم شکنجه کردن یک زن توسط پلیس مخفی(ساواک)  شاه برای به حرف درآوردن او را دست به دست بین پلیس مخفی سایر کشورها می گرداند تا آنها یاد بگیرند که چگونه یک زندانی زن را با اعمال اینگونه  شکنجه ها وادار به حرف زدن کنند."
مبارزین راه رهایی از سلطه امپریالیسم، با شناخت علمی که از ماهیت امپریالیسم به مثابه بالاترین مرحله از سرمایه داری دارند از ماشین دولتی سرکوب و سلطه گسترانه آن مانند سازمان مخوب سی آی ای نیز بخوبی آگاهند. سی آی ای یی که طراح کودتاها، تغییر رژیم ها و "انقلابات مخملی" در سراسر دنیا میباشد.

برای افرادی که به قولی رفیق ارجمندی "خود کمونیست" نامیده هستند، برای شیرفهم شدن شان بهتر است که از واژه ی "دلبخواه" شان "غرب" استفاده شود، تا بار دیگر ماهیت مکارانه و ضدکارگری آنها برملا شود! چرا ضدکارگری؟ برای اینکه کمونیست های واقعی برای آگاهی هر چه بیشتر کارگران و زحمتکشان نسبت به مسائل مهم سیاسی موضع گیری دارند تا ماهیت دشمنانشان را بیشتر برجسته سازند. این عده که کیلویی از "اسلام سیاسی" می نویسند، که معلوم نیست، که فردای سرنگونی "اسلام سیاسی" در ایران چه موضوع دیگری برای نوشتن دارند، کمپین بر علیه "شکنجه و اعدام" براه میداندازند و عکس نیم قد، اسم و تلفن و آدرس ایمیل و آدرس سایت و غیره را نیز پای آن میاندازند، هرگز دیده نشده که از شکنجه های سی آی ای، یا موساد صهیونیست ها حرفی به میان بیاورند، گویی که فقط در "اسلام سیاسی" در ایران شکنجه و اعدام و سر به نیست کردن زندانیان سیاسی مطرح است! یا که ... اینها از اینکه عده ای معتقد به "اسلام سیاسی" در گوانتاموبی و زندانهای سیار سی آی ای در جاهای مختلف شکنجه میشوند ککشان هم نمیگزد تازه خوشحال هم هستند! اگر اینطور نبود خب یک اطلاعیه هم بر علیه شکنجه ها و سر به نیست کردن افراد توسط سی آی ای و موساد صادر میکردند. سی آی ای مخوف قلدر که هیچ، اسرائیل صهونیست که حتی فلسطینان مشکوک به "ترویست" را بی هیچ دادگاهی به رگبار می بندد درست مثل همتای "اسلام سیاسی" اش در ایران! پس چرا این افراد که برخی شان خود را "زندان" رفته هم جا میزنند و امروز هم شده اند " رئیس کمیته لغو اعدام" حرفی درباره "غرب مدرن و متمدن" و ماشین شکنجه و آدم کشی و آدم ربایی آن چیزی نمی گویند؟

در کنار این دسته رژیم "اسلام سیاسی" در ایران هم شکنجه گری سی آی ای را محکوم نکرد، خب چرا بکند؟ خودش آنقدر جنایتکار است که سی آی ای مخوف نیاز نداشت وقتی آنرا بر قدرت نشاند تعلیم دهد، تازه ساواکی های تعلیم دیده موساد و سی آی ای هم به استخدام آن درآمده بودند و شکنجه گران جدید را تعلیم میدادند.

 فقط ملاحظه بفرمایید چه کسانی با این قبیل خبرها هیچ موضع گیری ندارند! هم "اسلام سیاسی" ها و هم "خود کمونیست های کیلویی نویس" از همه رقم!

ولی، چه کسی دست به "افشا"ی شکنجه گری های سی آی ای کرده است؟ و چه کسانی در خود آمریکا آنرا محکوم کرده اند؟

جریان "انتخابات" در ایران را که بخاطر داریم! میرحسینی ها دست به افشای احمدی نژادی ها زده بودند!جانی هایی که هر دو دستشان به خون زندانیان سیاسی دهه شصت تا شانه شان آغشته است!  و از همه مضحک تر این بود که میرحسین موسوی یکی از جلادان زندانیان سیاسی دهه شصت می گفت: "جمهوری اسلامی دوران طلایی امام نه یک کلمه کمتر و بیشتر"! یعنی توهین به شعور مردم از این بیشتر محال است! اما جریان افشاگری سنای آمریکا هم عین حکایت همان "افشاگری" های جناح های جانی رژیم جنایت زای اسلامی وابسته به "غرب" است!

حالا چرا سطر اول این نوشته با نقل قولی از رابرت فیسک روزنامه نگار انگلیسی شروع شد، در مقاله ای که ایشان در برخورد به شکنجه های سی آی ای داشته است برای اینکه رذالت بی حد و اندازه سی آی ای در تعلیم دادن شکنجه گران را به نمایش بگذارد از حسنین هیکل روزنامه نگار مصری نقل قول آورده است! این دو، رابرت فیسک و حسنین هیکل روزنامه نگار هستند، هر دو مویی در این راه حسابی سفید کرده اند، هر دو آنقدر که در جنگ ها بوده اند در "ضیافت ها" نبوده اند، رابرت فیسک بیش از هر روزنامه نگاری انگلیسی در مورد جنایات اسرائیل جانی زاده در حق فلسطینان، در رابطه با عراق و افغانستان نوشته و می نویسد، اما شما کدام از روزنامه نگاران باصطلاح "معروف" ایران را دیده اید که این جنایات، شکنجه گری های مخوف سی آی و موساد را افشا یا احیانأ محکوم کند یا قلمشان را بچرخانند و در اینباره بنویسد؟ آیا این دسته از روزنامه نگاران "دشمن مردم " ایران نیستند؟ به عبارتی واضح تر دشمن کارگران و زحمتکشان و محرومان ایران نبوده و نیستند؟

در ایران در حال حاضر دو نسل با مستندات خود از شکنجه های مخوف ساواک شاه جلاد و واوامای خمینی جلاد نوشته اند، با خود فکر میکنم آیا رذل تر از شکنجه گر و توابین همکار شکنجه گر هم پیدا میشود؟ آنهم شکنجه گران "ایرانی" که شکنجه هایشان دست به دست برای تعلیم سایر شکنجه گران توسط سی ای ای، ارباب شان میچرخد؟ گفتم همکار شکنجه گر، یادم آمد که برخی از آن خود کمونیست نامیده ها نوشته های یک تواب همکار شکنجه گر را در سایت هایشان مثل نقل و نبات منتشر میکنند، و یکی از آنها هم که خود زندانی بوده با "شهامت" تهوع آوری وکیل مدافع این گونه افراد شد.

این قلم با هر نوع شکنجه، تاکید میکنم با هر نوع اعمال شکنجه چه روحی چه جسمی مخالف است! اما با مجازات مرگ برای سردمداران رژیم اسلامی وابسته به امپریالیسم که بهترین فرزندان ایران را بخاطر عقایدشان شکنجه و اعدام کردند موافق است ، منتهی نه با چوبه دار بلکه با گیوتین!

هیچکس نباید به خاطر عقایدش شکنجه و کشته شود!

ااگر فرصت شد نوشته رابرت فیسک را در لینک زیر بخوانید استفاده از نوشته و نقل او به معنی تایید دیدگاه های سیاسی این روزنامه نگار نیست اگر چه نسبت به سایر روزنامه نگاران مسئولیت های انسانی اش( همان وجدان) اغلب بر مسئولیت حرفه اش غلبه میکند.
( 1)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر