۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

کوتاه در باره شکستن "اعتصاب غذای" نسرین ستوده


کوتاه در باره  شکستن "اعتصاب غذای" نسرین ستوده


صبا راهی

به برکت تکنولوژی اخبار چه سریع منتقل میشود!
نسرین ستوده که می رفت " بی بی ساندز" شود، "اعتصاب غذای" خود را درست، دیروز، وقتی که ماهیت سیاسی اش توسط این قلم افشا شد شکست! و دلیلش شکستن اعتصاب غذایش را نیز رفع ممنوع الخروجی دختر دوازده ساله اش بود!!!!!!!!!!!!

راستی، دختر دوازده ساله آیا میتواند تنها از ایران خارج شود؟؟؟؟ یا پدرش می تواند او را از " مادرش" جدا کند و به خارج برای ادامه " نمایش" های روحوضی رژیم ببرد؟ خب؛ آنوقت تکلیف دختر چهار ساله اش چه می شد؟؟؟
اما همانطور که در نوشته قبلی آمده بود در این لینک آمده بود


نسرین ستوده برای بقای این رژیم اسلامی وابسته به امپریالیسم " فعالیت سیاسی" می کند، و برای جناحی ( باصطلاح اصلاح طلبان) که دستشان تا مفرق به خون زندانیان سیاسی دهه شصت و سرکوب خلق های محروم ترکمن و  کردستان، و سایر جنایات رژیم در دهه شصت و بعد از آن آغشته است! هر دو جناح جنایتکار رژیم وابسته به امپریالیسم می دانند نابودی رژیم یعنی نابودی تمام جناح های جانی آن با تمام ارزال و اوباش و مزدوران امپریالیستی اش!
بد نیست در اینجا از سایت هایی که نوشته قبلی مرا که لینک آن در بالا آمده ، که من هم لینک برایشان ارسال کردم و فایل جداگانه، منتشر که اگر به راستی مدافع منافع کارگران هستیم هیچ عذر و بهانه یی را برای عدم درج حقایق یا نظرات نتراشیم! بیش از پیش باید صادق باشیم!

و با سپاس بیکران از سایت هایی که نوشته های این قلم را برای آگاهی خوانندگان محترم شان منتشر نموده اند!
پنجم دسامبر دوهزار و دوازده

لینک خبر شکستن اعصتاب غذای نسرین ستوده وکیل "جقوق بشر امپریالیستها"!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر